Sugadintų prekių grąžinimas

Jei prekės buvo sugadintos transportavimo metu iki pristatymo Pirkėjui (jei pristatymo metu pastebite, kad pakuotė sušlapusi, susitepusi, sugadintų prekių nuotrauką prašome atsiųsti mums el. paštu pagalba@psbykiseliova.lt; nuotraukoje turi matytis siuntos pakuotė ir pristatymo lipdukas, kaip sugadinta prekė buvo įpakuota, dėžės užpildas. Gavę informaciją iš Pirkėjo apie sugadintą siuntą, nemokamai jums išsiųsime tas prekes, kurios buvo pažeistos ir naudojimui netinkamos.

Jei Pardavėjas atsiuntė kitokio komplektiškumo prekes, nei Pirkėjas užsakė, prašome atsiųsti prekių nuotrauką į pagalba@psbykiseliova.lt, taip pat grąžinti prekę Pardavėjo iškviestam kurjeriui, o Pardavėjas Jums išsiųs naują prekę, atitinkančią užsakymą.

Kokybiškų prekių grąžinimas

Prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis 2001 m. birželio 29 d. Lietuvos Respublikos Ūkio ministro įsakymu Nr. 217 “Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo” daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklėmis, pagal kurias nurodoma, kad kokybiški parfumerijos ir kosmetikos gaminiai yra nekeičiama prekė. Kokybiškos prekės, kurių Pirkėjui nepatinka forma, dydis, spalva, modelis ar komplektiškumas, gali būti grąžinamos tik tokiu atveju, jeigu prekės nebuvo atidarytos, nebuvo pažeista pakuotė, etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt., produktas nebuvo naudojamas. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo Pirkėjo gauta, kartu su naudojimo instrukcijomis ir kitais prekės priklausiniais.

Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, buvo atidaryta (pažeista saugumo pakuotė), yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, Pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę Pirkėjo sumokėtų pinigų. Prekes Pirkėjas grąžina savo lėšomis, grąžinamos kokybiškos prekės turi būti saugiai, tinkamai supakuotos, kad nebūtų pažeistos transportavimo metu. Už sugadintas transportavimo metu ar prarastas prekes, kai jos grąžinamos Pardavėjui, pardavėjas neatsako.

 

Kokybiškas prekes prašome grąžinti UAB “PS by Kiseliova”, Kęstučio g. 1m, Vilnius, LT- 25124.

 

Grąžinant prekes prašome nurodyti užsakymą pateikusio asmens vardą, pavardę bei užsakymo numerį.

 

Siuntos atsisakymas ar peradresavimas

Jei Pirkėjas atsisako siuntos arba nesiima reikiamų veiksmų, kad gautų savo užsakymą, bandytą pristatyti Pirkėjo nurodytu adresu, Pirkėjas yra atsakingas už pradinius bei pridėtinius siuntos persiuntimo mokesčius, visus importo bei muito mokesčius. Siuntos grąžinimo atveju, galutinė mokesčių suma bus išskaičiuota iš Pirkėjo, nuo bendros prekių grąžinimo sumos.